Olen Krapulassa.
Kello on iltakuusi piakkoin. Heräsin puoli tuntia sitten.
Päätä jomottaa.
Huomisaamuna olisi hampaan irtivetäisy.
Nyt en kyllä jaksa mitään. Lainasin eilen rahaa ja join tequilaa sienimäisesti. Voi juma. Yksi tyttö tahtoi painia. Kuulemma sen kanssa on humalassa painittu baarissa ennenkin. Hyvä. Painiminen on terve harrastus.
Nähtävästi kirjoitan tätä juttua toinen silmä kiinni. Ehkä olen vain väsynyt, enkä siksi jaksa pitää avoinna kahta silmää. Puolet vähempi efforttia. Juu nou.

Dido.
Mitäs eilen taphatui. En tiedä . EI erikoisempia. Kunhan vaan, silleen. Humalassa olin. Äh. ENt tiedä. Tahdon kyllä olla nyt selvinpäin taas lopun elämääni. Tympäisee. Join eilen pari kaljaa, ja sitten vain tahdoin lisää j alisää j alisää. Tahdon vain juoda tajuni sammuksiin. Normi-ihminen kai välittää muistakin ihmisistä, mutta en minä. Minä vain tahdon juoda.

jJuominen on kivaa kun on kännissä.