Olettaisin että minulla on vielä erilainen vapaus mitä suurella osalla ihmisiä. Toki pelkoni rajoittaa suuresti, mutta olen vuosien mittaan melko suuresti päässyt eroon yleisestä jonkinlaisesta "normaalista" vapautta rajoittavasta elämännäkemyksestä. Pitäisi vain keksiä tie jolla hyödyntää erikoistaitojaan. Erikoistaitoja joita kaltaiseni nero tietenkin omaa suunnattoman määrät. Lähestulkoon satoja huippuunsa hiottuja erikoistaitoja.. muhahaa.
Kehitin äsken sangen myrkyllisen kaasupilven posliini-istuimeni ympäristöön. Onnekseni olen minä itse enkä joku toinen. Jos jonain toisena joutuisin itseni päästöjä haistelemaan, niin melko suurella varmuudella voisin sanoa kuoleman koittavan. Koittaneen? Niin.
Päätalon kirjassa Lieko tekee pientä vilunkia ja vaihtaa sokeria leipään. Hyvä ihminen on tuo Lieko.
Nenästä vuosi verta kun ohimennen kaivelin Ippoa katsellessani. Kumma homma. No ei se mitään. Verta kehittelen lisää. Olen minä vaan aika taitava. Ellen katsoisi nytkin Ippoa niin voisin selvitellä miten veri syntyy. Eri värisiä solujahan siinä veressä virtailee. Punaisia ja valkoisia. Onko se plasma sitä välittäjä-ainetta? Tai siis ainetta jossa nämä solut lilluvat, kelluvat, virtaavat. Olisihan se jotain jos veri olisikin valkoista. Valkoiset soluthan olivat näitä suojelijoita? En ole täysin varma. Siksiköhän androidien veri(Alieniä muistelen) on valkoista?  Itsekorjautuvia epeleitä ovat. Runoilijaroboteista en tiedä.


Nyt jatkan katselua. Ja pian lukemista, unta, huominen. tahdon sylkeä verta koska olen urheillut ankarasti. joskus teen sen vielä!