Minä palasin.

Keskiviikkona join olutta ja muutakin alkoholia.
Eilen jatkoin siitä.
Nyt on perjantai.

En taida jaksaa tenttiin.
Reilu tunti sen alkuun olisi.

Eilen kotiin yhden maissa(?), ja leppoisaa nukkumista yö. Muut menivät baariin. Luoja siunasi minua rahattomuudella. Tosin ei päästy yhden toisen kekkulin kanssa pääsymaksuttomaan pubiin. Muut toki menivät sinne. Istuskeltiin pihalla. Ja kun muut palasivat pubimaailmasta, painuin minä kohti kämppääni. Hyvä ratkaisu. Ei tullut tehtyä velkaa. Salaatin tosin yöllä söin. Se hiukan kaivelee. Nyt ei ole salaattia syödä.
Keittänen makaronia.

Neljältä lähtee linja-auto kohti rauhaa.

Eilen herätessäni oli hieno päivä. Tissuttelin koko päivän olusia, pari siideriä. Illan pimetessä olin tosin jo juonut sixpackillisen verran liian monta olutta. Tuhosin hauskan tissutteluni omatoimisesti. Olen hölmö!

Yhdestä tuttavastani on tullut sosiaalipummi. Mainitsin asiasta hänelle eilen monta kertaa. Voi minua kännistä tanittajaa. Olen vähän höperö humalassa. Eräällä Albrand Suurisuulle soitalsin yöllä. Liekö olin Ilosaaressa pyörää hakemassa, vaiko kenties jo kotimatkalla.. aivoni eivät aivan tavoita puhelun ajankohtaa. Saati sitten puhelussa käsittelemiämme maailman sisäänsä kietovia asioita. Niistä ei ole aavistustakaan. Epäilen olevani nälissäni. Mahassa on sellainen tunne. Nyt se ihan murahti.

Taidan syödä jugurttia..kun ei sitä salaattia ole.