Kuten sanottua tänään sain kirjeen Kelalta. Huomenna tulee viimeinen toimitus opintotukea minulle. Sen jälkeen minä olen vapaa sielu. Mikään ei enää sido minua. Voisin lentää vaikka kuuhun.

..käynen kuitenkin anomassa Kelalta yleistä asumistukea. Vai kaupungiltakohan sitä haetaan? No kyllä minä sitä jostain saan.

Sitten vain hengailen.
Mietin että voisi pitää välivuoden koulusta. Opiskelisi mitä tahtoisi. Tänään lueskelin taas historiaa kirjastossa. Se oli jännittävää. Hiukan filosofiaakin lueskelin.
Ja keittelin kaurapuuroa.
Kyllä tämä aina opiskelijan elämän voittaa. Ei stressiä yhtään mistään. Pelkkä huoleton vapaus tehdä mitä ikinä tahtoo. Nyt vain pitäisi olla jokin suurempi tahtotila jossa piehtaroida. Noh, meneehän tämä elämä näinkin; lepposissa merkeissä.

Asuntokaan ei enää ole häiriöksi vaikka "pelkkä" soluasunto onkin. Jos joskus vielä nostan pokerissa tasoa, niin ehkä sitten suurempi asuntokin tulee ajankohtaiseksi. Nyt pelkkä pimeä haave.

Eipä tässä kummempia. Odottelen että kaveri tuli peliseuraksi ja valloitettaisiin Eurooppa yhteistuumin sitten.