Nukuahtamaisillaa, kylmä varvas

villa sukka minun jalkaan . lämmittää

on kyllä kesä, mutta joskus on kylmä

Yöllä käveltiin ja paleltiin, ei mahda mitään, yhä varpaita kylmää eikä olutkaan enää uppoa. Kaipa se alkaa olla peli pelattu. Liian myöhäistä katua, Tästä ei me päästä enää yhtään eteenpäin. Kävellään kävellään narussa tolpan ympäri vaan sama pieni rinki eikä mitään tapahdu. miksei kukaan edes kommentoi blogiani olisipa ystävä! joku jonka kanssa jakaa. minä luen kloonausohjeet googlesta ja sitten minä olen minun kanssa ja minä on kanssa siellä ja meitä on monta ja me ollaan sama mutta sittne kaikki on paljon paremmin, suorastaan hyvin, ja me vain ollaan , katselllaan vaivihkaisesti toisiamme ja nyökkäillään hyväksyvästi, "minä tunnen sinut, ja tiedän mitä ajattelet, me ollaan sama." Näin me kaikki ajatellaan ja joku kai istuu sohvalla, joku tuolilla, joku makaa lattialla ja kaikki tietää ettei enää olla yksin vaan monikossa ja silti sama ja yhtä ja nyökytellään elämä ratkesi, nyt me ollaan onnellinen, ja yhdessä.

Vertautuu että onni ja ratkaisu olisi olla yhdessä.

Voisikohan se olal? kenties.