radiossa soi saku sammakko. tms.

välimuistista: * naat naatreakastaaa merle
oho.
olen tainnut olla humalassa.
muistan että hain pyörän kaverin pihasta.. mutta.. muuta en muistakaan.
Baariin en sitten eksynyt. Koska olinkin nokkela. Nokkela sekä itsesiittoinen.

Nyt odotan jonkinlaista.. en tiedä. Olen kai hiukan surullinen. Ei ole mitään. Nyt huomaan että pöydällä on lasi. oisko tuossa vettä? todennäköisesti. Harmillista kun maito on loppu.

Näin muuten eilen kurkipotkun. Vuosi vuodelta kurkipotkun magia vähenemään päin. Harmittaa. Tahtoisin olla nuorempi.
Kyllä se oli Saku Sammakko.  Kosiomatkalla oli. Mutta joku rotta tai vastaava vei hänen morsionsa.  Ikävä immeinen.

Edit.
Mesestä löysin Albin ja Sabotin. Meillä oli leppoisat aamun tunnit.
Nyt he menivät jo uneen. Kello näyttää 09:05.  He valvoivat koko yön. Itse nukuin. Äsken tein salapoliisityötä ja yritin selvitellä mitä olin yöllä syönyt. Hetken aikaa pelkäsin että olin syönyt kämppikseni pitsan, mutta niin ei nähtävästi ollutkaan käynyt. Toivottavasti ei. Herkkusienet oli ahminut ainakin. Kai jotain olen pannulla kypsennellyt. Varmaan se oli hyvää. Nyt tekisi mieli. Harmi että söin humalassa. En muista makuja.

Tänään olisi eilisten bileiden jatkot. Pulkkamäki jne. En tiedä lähdenkö. Ei minua mikään estäisi kylläkään. Esim. pelko siitä miten he suhtautuvat minuun kun eilen sillä tavoin läksin pois. Muut lähtivät kohti baaria, ja minä läksin kohti kohtia.
On se jännä.
Miksi tein niin?
Baarit ovat alkaneet jotenkin etoa.
Tai ehkä koko humala yleensäkin. En tiedä. Asiaan pitää perehtyä tulevina kuukausina.

Katsotaan nyt tuleeko kolmen viikon raitis putki. Voisi tulla. Pelaisi vain pokeria ja vääntäisi tuon kandiseminaarin esseen. Kenties, kenties.

Ei ole mitään kerrottavaa eilisestä. En huomannut mitään erikoisempaa tapahtumaa. Ehkä en vain ymmärrä. Aivotoimintani on taantunut.
Tai ehkä vain alan viisastua.
Hyvin hankala asia. Ei voi nähdä mikä on totuus. En usko että voi olla niin tarkka. Kukaan yksi yksilö siis.

Hammaslääkäri tehnyt jotain pahaa suulleni. Aivan kuin kolottaisi. Tai sitten vain humalassa tökkäsi haarukalla tuohon hampaan jättämään koloon. Mistäs näistä tietää.
Varmuudet pakenevat minua. Otteitani ja ajatuksiani.

On aika hyvä olla.
Helpottava olo. Enää ei tarvitse juoda ja todistaa mitään. Saa olla rauhassa. Seuraava ihminen joka pyytää minua juomaan saa mononi poikittain perseeseensä. Minulle tulee olo etten saisi pettää toista, jos toinen pyytää minua juomaan. Eivät he kuitenkaan ymmärrä juomahaluttomuuttani. No, katsotaan uudestaan viikon päästä kun tulvin taasen energiaa.

Näin tällä kertaa. Näkemiin.
Jos joku lukee niin älä nyt saa slaagia. Itsellenihän minä tämän lähinnä kirjoittelin. Puran tätä, elämää sisuksineen.